niedziela, 31 lipca 2016

Recenzja nr 15 ''Szukając szczęścia''Aneta Krasińska Book Tour


„Życie jest pełne niespodzianek i nieoczekiwanych zwrotów akcji.''

     Każda kobieta marzy o miłości trwającej całe życie. Pragnie również ślubu oraz dziecka.Jednak czasami życie nie idzie po naszej myśli. Miłość nie trwa długo a urodzenie dziecka nie stanie się ziszczonym marzeniem a snem na jawie.                                                                                             Kiedy poznajemy Malwinę jest to młoda szczęśliwa żona Artura.Oboje pragną dziecka. Kiedy więc udaje się kobiecie zajść w ciąże oboje są bardzo szczęśliwi i wydaje się że nic nie popsuje ich relacji. Ciąża przebiegła prawidłowo. Dopiero przy porodzie okazuje się, że dziecko cierpi na zespół Pierre'a Robina. Jest to bardzo rzadka choroba dotycząca przede wszystkim twarzoczaszki.                                Malwina jak każda matka bardzo się przejmuje losem córki i chce dla niej jak najlepiej. Robi co może by wychować ją. Mimo, że ma już dużo problemów dochodzi jeszcze do tego sytuacja z mężem. Powoli przestają rozmawiać oddalając się od siebie. Jedyną podporą dla Malwiny jest jej ojciec. To on bawi się z wnuczką, opiekuje się nią i przejmuje rolę ojca.

Czy Malwina odnajdzie swoje szczęście?






"Ale teraz może być już tylko lepiej i tego się trzymajmy…".

    Dosyć sceptycznie podchodziłam do tej książki. Wiem jakie emocje mogą wywoływać we mnie takie historie o chorych dzieciach. No i tak jak się spodziewałam. Książka wywarła na mnie emocje. Podziwiałam Malwinę, która radziła sobie ze wszelkimi problemami. Współczulam Dagmarze choroby zastanawiając się jednocześnie jak niesprawiedliwy jest ten świat. Byłam zła kiedy Artur opuścił rodzinę oraz pełna nadzieji kiedy w życiu Malwiny pojawił się nowy mężczyzna. Byłam też bliska płaczu podczas czytania niektórych stron.Te emocje sprawiają iż od książki nie można się oderwać i czyta się ją z zapartym tchem wołając ''Jeszcze!'' Jednym słowem polecam ją wszystkim którzy chcą od książki czegoś więcej niż tylko pustej fabuły.








     Książkę otrzymałam dzięki akcji Book Tour organizowanej przez : Literacki Świat Cyrysi oraz autorkę ksiązki(Anetę Krasińską). Za co serdecznie dziękuję

2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w mojej zabawie oraz za subiektywną opinię. Cieszę się, że książka przypadła Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że nie zawiodła się Pani na lekturze :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń